Pozvánka IPA č.118 Pražský hrad
Dobrý den,
ráda bych Vás pozvala k plánované prohlídce PODZEMÍ bývalého letiště pro LUFTWAFFE v Praze 6 - ul. Evropská, jedná se o podzemní chodby – sklady, akce proběhne dne 21.04.2024 ve 14.30 hod.
Kapacita prohlídky je omezena. Více info v příloze.
Kdo má zájem prosím o rezervaci přes SMS.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
Mgr. Eva Kapsová
vedoucí územní skupiny
IPA 118 PRAŽSKÝ HRAD
tel.: +420 602 611 335
email: eva.kapsova@email.cz
ZÁPAS v BOWLINGU mezi územními skupinami IPA č.105 a 110
Hráči : celkem 6
- za každou územní skupinu 2 tříčlenná družstva (např.110-A,110-B a 105-A,105-B );
- každý hráč musí být členem příslušné IPA skupiny;
- na druhé (odvetné utkání) může být i jiné složení družstev než v utkání prvním.
Oproti prvnímu utkání lze však vyměnit maximálně 3 hráče.
Hrací systém :
- hraje se na 4 drahách ( každá dráha 3 hráči - jedno družstvo );
- dráhy se pravidelně střídají tak, že každé družstvo/hráč odehraje 4 hry, a to
vždy 1 hru na jiné dráze;
- dle časové rezervy lze první hru pojmout jako tréninkovou – NEZAPOČÍTÁ se
do celkových výsledků
Hodnocení :
- hodnotí se celkové pořadí jednotlivců i družstev a pro stanovení pořadí je vždy
rozhodující prostý součet dosažených bodů, a to bez jakýchkoli hendykepů,
- pro výsledek vzájemného zápasu mezi skupinami je vždy rozhodující součet dosažených bodů všech 6 hráčů dané skupiny;
Hrací termíny :
1) - první hrací termín je pondělí 2.3.2020 od 18.00 BOWLING-BAR DYNAMO
2) - ODVETA – pondělí 16.3.2020 ve stejnou dobu na stejném místě
Ceny :
- v každé kategorii (jednotlivci, družstva ) bude předán pro 3 umístěné diplom;
- diplom bude udělen po ukončení celého zápasu
STARTOVNÍ a VÝSLEDKOVÁ LISTINA
v bowlingovém turnaji IPA 110
pondělí 3.12.2018
Vzhledem k tomu, že letošní prosincový turnaj v bowlingu, který je označen jako 18.v historii naší IPA skupiny,
se konal v roce, kdy si připomínáme její 25. výročí založení, byl věnován právě tomuto výročí.\
V BOWLING BARU na Dynamu, který je již 2.rokem základnou pro naše pravidelná pondělní setkání se sešlo pěkných 16 účastníků. Do vlastního soutěžení se pak vrhlo odhodlaných 14 hráčů. A protože se pro letošní jubilejní ročník podařilo nashromáždit opravdu dostatečné množství zajímavých cen a nikdo nemusel mít obavy, že přijde zkrátka, odhodlání většiny "skalních" se tak soustředilo zejména na vylepšení svého postavení v našich "historických" tabulkách ☺.
Bylo zřejmé, že se většina hráčů celkem pravidelně účastní našich bowlingových pondělků a na určitou zátěž je již zvyklá. Usuzuji tak proto neboť letos již nikdo neprotestoval proti 4 hracím kolům. Možná to ale bylo i tím, že si všichni postupně vyzkoušeli hru na každé ze 4 drah, což se zřejmě jevilo zcela přirozené a možná i zajímavější…
Vzhledem k tomu, že jsme letos neměli dráhy jen pro sebe, bylo nutno se ihned po hře přesunout do poměrně těšného "předsálí", kde již byly připraveny pěkné ceny pro všechny účastníky. Umístění "na bedně" se pak mohli letos opět potěšit nejen z originálních figurek od našeho "dvorního výrobce", pana Štarka, ale i hodnotných balení pivního moku různých značek, které (kromě dalších cen) do turnaje věnovali vítězové krajských i celostátních SHS (sportovní hry (seniorů), stejně jako i vítězové letošního plzeňského VETERÁNA - což oceňujeme….☺☺☺!!!
Myslím, že letošní turnaj měl napětí až do poslední chvíle, a to zejména když o pořadí mezi 4. až 7. místem rozhodovalo pouhých 7 kuželek ! Ten nejtěsnější souboj však paradoxně proběhl o krásně vyvedenou cenu útěchy, kdy rozhodla pouze jedna jediná figurka ! A nesmím také zapomenout na nejvyšší nához "196", který se podařil Gustovi-bublinky si zasloužil☺.
Doufám tedy, že se turnaj i letos vydařil, a umístění "na bedně" budou ještě spokojenější, až jim na VČS předám i jejich
získané diplomy☺☺☺….
Jako obvykle okomentoval a zapsal DVV Jirka Nevyjel s tím, že už se zase těší na pondělí 7. ledna 2019...
/celou řadu momentek z celé akce lze najít v naší fotogalerii/
ZPRÁVA
o činnosti územní skupiny IPA č.110 za rok 2017
na výroční členskou schůzi dne 4.ledna 2018
Vážení členové územní skupiny IPA č.110 České Budějovice,
bilancování výsledků a událostí uplynulého roku proběhlo poslední 3 období vždy v počátku roku následujícího a není tomu ani letos jinak. Všichni víme, že tyto posuny byly vyvolány poměrně podstatnou změnou v hrazení členských příspěvků a vydávání každoročně nových členských průkazů. Vzhledem k tomu, že průkazy na rok 2018 byly centrálou distribuovány již v 1. prosincové dekádě 2017, lze předpokládat, že se podařilo najít optimální řešení této organizační změny a všichni členové mohou mít své průkazy k dispozici již od počátku roku. Vám, kteří jste ještě neměli možnost si je vyzvednout v prosinci, budou vydány dnes a nepřítomným budou distribuovány postupně. Chci vám všem poděkovat za vstřícnost při zabezpečování tohoto úkolu, který pro nás nebyl vždy administrativně jednoduchý, především dodržením nově stanovených termínů uhrazení stanovené částky. Ta pro naši ,územní skupinu činí , jak doufám již snad všichni víte, 700,- Kč. V této souvislosti chci vás všechny požádat o VČASNÉ oznámení případných změn ve spojení s vámi (e-mail, mobil).
Ke stavu členské základny upozorním pouze na 2 změny - přijetí 1 nového člena v počátku roku, čímž dosáhl náš počet rovných 40 členů. Jedná se o Luďka KUBÁTA, který byl oficiálně přijat k 1.3.2017. Naopak svoje téměř 20tileté členství k 31.12.2017 ukončil z důvodu dlouhotrvajících zdravotních problémů Fanda KUTA.
Současný početní stav územní skupiny IPA č.110 Č.Budějovice tedy k dnešnímu dni činí opět 39 členů.
Pokud se týká plnění usnesení z naší minulé schůze – citovat : (vzít s sebou !!!!)
Myslím, že mohu s uspokojením konstatovat, že USNESENÍ z loňské VČS bylo bezezbytku splněno :
- informace k placení došla ke všem členům, ti určenou částku uhradili a dnes již i mají své průkazy. Myslím, že tím je úkol splněn .
- roční plán byl upraven a je na naší stránce celoročně vyvěšen – rovněž splněno
- sbírka pro pozůstalé po nprap, Haasovi –vybraných 3.150,- v hotovosti bylo zaokrouhleno a na účet sbírky byla dne 23.3.2017 odeslána částka 3.200,- Kč. – rovněž splněno.
- revize finančního hospodaření skupiny proběhla dík různým zdravotním problémům se 14dením zpožděním, ale byla řádně provedena a zpráva je uložena v materiálech VČS.
- poslední úkol, který vyplývá již z usnesení VČS 2015 – udělování darů jubilantům - bude splněn právě nyní. Pozvat – HASNEDL 65, ŠNEJDAR 60 a KUPECKÝ 50 a předat věcné dary s emblémem IPA a foto. (FLORIÁN 65- nepřítomen)
Plnění ročního plánu činnosti územní skupiny :
Plán činnosti na uplynulý rok 2017 byl postaven reálně a za dodržení již tradiční zásady, a to ...“ že méně je někdy více...“ (citovat...)
* „pondělky“ jsou již zažité, fungují a průběžně zde projednáváme vše aktuálně potřebné...
Květnové setkání trochu vybočilo ze zajetého systému. Fanda Holman pro přítomné připravil velmi pěknou besedu s prezentací z jeho výletu na Kubu (znovu poděkovat). Těm, kteří si objednali byly v průběhu tohoto setkání vydány i odznáčky naší IPA skupiny.
* Jarní a podzimní společná setkání členů,
Jaro – cyklistické výlety „akce Chlum“ , které pro nás 4 roky připravoval náš dlouholetý příznivec z IPA J.Hradec „CHLUMÁK“ Milan PŘIKRYL, byly pro rok 2017 nahrazeny akcí, kterou jsme nazvali „NOVOHRADSKEM na kolech“ . Celý výlet pro nás tentokrát připravil Gusta Rosenzweig z 20. na 21.5.2017 a celá cca 45 km trasa i večerní posezení Na HAMRU s harmonikou Vendy Pecha také letos, podle vyjádření všech 14 účastníků nemělo prostě chybu.
Podzim – letošní podzimní záměr, a to střelecké odpoledne - se nepodařilo naplnit především z organizačních důvodů – vhodný termín. Zodpovědný organizátor Jarda Malovec však následně zorganizoval náhradní akci, a to předvánoční turnaj ve stolním tenise. Myslím, že všech 5 účastníků si řádně protáhlo těla a potěšili se i cenami, které zasponzorovali Jarda Malovec a Venda Pech. Výsledková tabulka je k nahlédnutí na našem webu.
* „rafty“ – tuto akci již po léta organizuje pod hlavičkou naší územní skupiny Vláďa Takáč. Bylo tomu tak i v uplynulém roce a pozvánku jste jistě všichni zaregistrovali. Podle mých informací se kromě hlavního organizátora nikdo další z naší skupiny neúčastnil, ale na stránce je k dispozici velmi pěkně zpracované dokumentační video z celé akce, které nám Vláďa Takáč zaslal.
* akce plánované centrálou či jinými územními skupinami, popř. jinými spolky….
Bývalo pravidlem, že v tomto bodě nebylo co hodnotit. Uplynulý rok byl světlou výjimkou.
Myslím, že je třeba se zmínit o 2, resp.3 záležitostech :
1) - 9. kongres ČS IPA dne 21.4.2017 – na který jsem byl ČS řádně delegován, řešil kromě jiného, zejména změnu ustanovení Stanov týkajících se placení členských příspěvků a jejich sladění s nově nastavenou praxí vydávání členských průkazů.
2) - 4. celokrajské SHS dne 8.6.2017 – bývalým krajským ředitelem a nynějším předsedou Rady seniorů Jčk Judr. BEZEMKEM nám byla nabídnuta možnost účasti na těchto hrách. V kategorii mužů nad 60 let jsme pod hlavičkou naší IPA skupiny postavili
družstvo „ Páni VETERÁNI“ ve složení – NEVYJEL, PECH, ŠNEJDAR a ŠUMBERA, které následně hned při prvním startu v této kategorii zvítězilo (poháry jsou ve vitríně)
3) - Mezinárodní SHS v Plzni 10.-13.7.2017 - vítězstvím v kraji jsme získali nominaci jako mužská část smíšeného družstva, které reprezentovalo seniory Jihočeského kraje. Spolu s „Veselými turistkami“ z Vlachova Březí jsme pak v konkurenci 20 družstev
( z toho 5 zahraničních ) obsadili krásné 6 místo s celkovým ziskem 7 medailí !!!
* Předposledním bodem ročního plánu, který bych chtěl zmínit, byla akce, která byla v minulém roce rovněž řádně do plánu činnosti naší skupiny zahrnuta. Jednalo se o pozvání našeho dlouholetého „družebního“ partnera IPA Landshut na 8.celostátní setkání VETERÁNA Nosp PČR, které bylo organizováno jako SDV a Memoriál našeho bývalého ředitele, člena naší územní skupiny a kamaráda Míry ZÍDKA ve dnech 9.-11.6.2017. Všem, kteří se podíleli na zabezpečení této časově i organizačně náročné akce chci dnes ještě jednou poděkovat. Přihláška bavorské delegace už i na letošní 9.ročník SDV svědčí o tom, že i tato akce VETERÁNA, na jejíž organizaci a průběhu se naši členové aktivně spolupodílejí, byla i letos úspěšná, i když pro mě dosti náročná….
* Poslední plánovanou akcí pro loňský rok byl již 17.ročník tradičního turnaje v bowlingu. Již podruhé se uskutečnil jako samostatná akce v původním plánovaném termínu 4. prosince 2017. Tentokrát však již v „novém“ prostředí na DYNAMU. Myslím, že se mnou účastníci budou souhlasit, že průběhu turnaje i atmosféře celého večera tato změna neublížila (už jsme tam zvykli) a všichni zúčastnění si nejen dobře zasportovali, ale se i velmi dobře pobavili..
Výsledkovou tabulku i s připojeným komentářem, včetně výsledků naší „bowlingové ligy“ za rok 2017 si lze prohlédnou opět na našem webu (PŘEDAT DIPLOMY !!!)
Celkově lze tedy s uspokojením konstatovat, že i Plán činnosti naší územní skupiny byl nad očekávání naplněn a naše činnost v průběhu celého roku byla poměrně aktivní a pestrá.
Co se týče využívání naší webové stránky, za jejíž průběžné vedení chci také dnes Dušanovi Kupeckému upřímně poděkovat, mohu konstatovat, že se stále víc daří obohatit především fotogalerii z našich akcí. I když stále ještě pokulhává aktivnější využívání této možnosti výměny informací a vzájemné komunikace dalšími členy, chci pochválit letos nového přispívatele Gustu Rosenzweiga za jeho povídání k akci NOVOHRADSKEM na kole. A tak chci věřit, že se najde v dalším období i více přispívatelů než jeden…
ZÁVĚR :
I letošní zprávu – stejně jako tu loňskou - lze ukončit optimističtěji než v letech předchozích. Myslím, že se nám daří to, co jsme si na počátku volebního období nového vedení skupiny předsevzali, a doufám, že tento trend bude pokračovat nejen v roce příštím-vlastně už letošním. Ještě jednou chci tedy v závěru poděkovat všem členům, kteří se aktivně zapojují do života naší skupiny, ale zejména všem těm, kteří pro nás tyto akce organizují přímo nebo se alespoň na jejich organizaci podílejí. Myslím, že těžko na závěr vymyslím něco převratně nového, a tak znovu použiji závěr z minulých zpráv, který, myslím si, tradičně vyjadřuje vše potřebné, a to :
Dokud budeme mít chuť se aktivně podílet na takové činnosti, která je v celé své šíři vyjádřená v hesle SERVO per AMIKECO nejen pro sebe, ale i pro druhé, dotud bude naše územní skupina IPA č.110 existovat.
Zpracoval : Jiří Nevyjel – vedoucí územní skupiny IPA č.110 České Budějovice
Poznámky do diskuze :
- ujasnit filozofii, zda organizovat samostatnou oslavu (byť jen mimořádnou schůzí) a nebo 25. výročí připomenout pouze při příští VČS, která by byla celá vedena v tomto duchu…
- zda zachovat nebo přehodnotit zavedenou praxi v udělování upomínkových darů při životních jubileích členů… (viz nereagování na výzvu o fota)
ZPRÁVA
o činnosti územní skupiny IPA č.110 za rok 2015
na výroční členskou schůzi 25.ledna 2016
Vážení přátelé,
bilancování výsledků a událostí uplynulého roku probíhá zpravidla v polovině prosince. Vzhledem k organizačním záležitostem, které se letos dotkly celé České sekce IPA a doslova i každého člena, bylo nutno tuto tradici změnit a přesunout na začátek roku letošního – jednalo se o změnu členských průkazů, které vám dnes budou vydány.
Myslím si, že po volbě nového vedení před 2 lety se život skupiny v hodnoceném období nadále stabilizoval. Naše pravidelná pondělní setkání jsou již tradičním termínem v kalendářích minimálně 1/3 naší členské základny, která je tu také dnes v plném počtu zastoupena, situaci velmi dobře zná, a tak nebudu dále hodnotit účast členů na našich setkáních a jejich průběh.
V minulých 2 zprávách jsem konstatoval, že téměř 2/3 členů naší územní skupiny tvoří členové, kteří jsou již mimo aktivní službu a pouze cca 1/3 jsou policisté či o.p. Situace se v tomto poměru sice významně nezměnila, ale jsem rád, že mohu dnes konstatovat, že oproti minulým letům došlo v roce 2015 k významné změně v našich počtech. Zatím co v minulosti nám stav členů kolísal a spíše postupně klesal, tak v průběhu roku došlo z původního počtu 34 členů k významnému nárůstu a naše řady se rozrostly o 5 nových členů. (tj. o 15,2 %) Představit těm, kteří se ještě nesetkali – Spáčil, Hasík, Bubal, Dolejší a Chabr
Současný početní stav územní skupiny IPA č.110 Č.Budějovice tedy k dnešnímu dni činí 39 členů
Pokud se týká plnění usnesení z naší minulé schůze – citovat : (vzít s sebou !!!!)
Myslím, že mohu v podstatě s uspokojením konstatovat, že USNESENÍ bylo v zásadě splněno. S jistou rezervou ve splnění zůstaly 2 body :
1. staronový bod - nástěnka územní skupiny IPA na pracovišti odboru CP
Smyslem tohoto úkolu pro naše 2 členy, kteří na našem bývalém ObŘ ještě zbyli v aktivní službě, bylo zvýšit povědomí o existenci, smyslu a poslání IPA v životě policie a pokusit se tak i touto cestou rozšířit členskouzákladnu naší skupiny.
I když se formálně nepodařilo tento úkol naplnit, musím konstatovat, že jeho smysl ano. Díky „osvětě“ Petra Kučery se podařilo získat 2 nové členy z Tábora, kteří přibyli ke 3 nově příchozím hned v počátku roku.
2. bod - organizačně připravit a uskutečnit besedu na odborné téma cizinecké a azylové
problematiky s ohledem na aktuální vývoj tohoto fenoménu v Evropě
plní– určení členové ve spolupráci s Odborem CP KŘ PČR Č.B. a ŘCP Praha.
Splnění tohoto bodu jste měli možnost sledovat dnes, i když v trochu pozměněné
podobě, než předpokládal původní záměr…
Plnění ročního plán činnosti územní skupiny :
Plán činnosti na uplynulý rok 2015 byl postaven reálně a za dodržení zásady, kterou jsme uplatnili již v minulosti, a to ...“ že méně je někdy více...“ (citovat...)
* „pondělky“ jsou již zažité, fungují a průběžně zde projednáváme vše aktuálně potřebné...
* společná setkání členů,
Jaro - „akce Chlum“ 9.-10.5.2015, kterou pro nás již už 3 roky připravuje „CHLUMÁK“ Milan PŘIKRYL se stejně jako v předchozích 2 letech, tak i loni velmi dobře vydařila a stává se již tradicí. I uplynulý ročník, a to včetně počasí, může všech 11 účastníků přípravu i celý průběh hodnotit velmi kladně. Opětovně velmi citlivě zvolená trasa, vlastivědně pojatý výklad Milana Přikryla a i večerní posezení v hospůdce s harmonikou Vendy Pecha prostě neměly chybu.
Podzim – letošní podzimní záměr se nepodařilo naplnit ze stejných důvodů, které uvedu u stolního tenisu…
*„rafty“ – tuto akci již po léta organizuje pod hlavičkou naší územní skupiny Vláďa Takáč. Bylo tomu tak i v uplynulém roce a pozvánku jste jistě všichni zaregistrovali. Podle mých informací se nikdo z naší skupiny neúčastnil, a protože letos je (MOŽNÁ) přítomen i hlavní organizátor, tak může v diskuzi podat bližší informaci o průběhu loňského ročníku.
* turnaj ve stolním tenise – v počátku roku jsme se sice několikrát u pingpongového stolu ve sportovní hale sešli a „rozjeli“ „pingpongovou ligu“ /několik výsledků visí i na webu…/ , ale postupně z důvodů časových, organizačních, a následně i zdravotních zájem opadal, a tak se liga nedohrála a nekonal se následně ani vánoční turnaj …Snad příští rok.
* akcí plánovaných centrálou či jinými územními skupinami jsme se v hodnoceném období neúčastnili
* Předposledním bodem ročního plánu, který bych chtěl zmínit, byla akce, která byla v minulém roce rovněž řádně do plánu činnosti naší skupiny zahrnuta. Jednalo se o pozvání našeho dlouholetého „družebního“ partnera IPA Landshut na setkání nazvaném „letní slavnosti“, v termínu 18.- 21.6.2015.
Musím zdůraznit, a i další 3 účastníci naší delegace to jistě potvrdí, že se jednalo, jak už je v Landshutu obvyklé, o velmi vydařenou akci se zajímavým programem a pohostinství našich bavorských přátel bylo i tentokrát příjemným zážitkem.
* Dříve než přejdu k poslednímu bodu hodnocení loňského plánu, musím ještě zmínit jednu akci, která v plánu nebyla, ale vyplynula až z průběhu pobytu naší delegace v Landshutu. Jedná se o krátké přijetí členů rumunské IPA ze Sibiu. Chci na tomto fóru ještě jednou poděkovat Vláďovi Kaislerovi, který tento úkol zvládl bez pomoci dalších členů, a to ještě s notnou dávkou jazykové ekvilibristiky….
* Poslední plánovanou akcí pro loňský rok byl již 15.ročník tradičního turnaje v bowlingu. Vzhledem k organizační změně se uskutečnil jako samostatná akce v původním plánovaném termínu VČS 7. prosince a myslím, že se mnou účastníci budou souhlasit, že průběhu turnaje i atmosféře celého večera tato změna vcelku prospěla.
Výsledkovou tabulku i s připojeným komentářem, včetně výsledků naší „bowlingové ligy“ za rok 2015 si lze prohlédnou na našem webu. ( Ještě však k tomuto bodu musím splnit milou povinnost, a to…: )
!!! NEZAPOMENOUT !!! VYHLÁSIT výsledky a předat DIPLOMY !!!
Celkově lze tedy s uspokojením konstatovat, že i Plán činnosti naší územní skupiny byl v celku naplněn a naše činnost v průběhu celého roku byla poměrně aktivní a pestrá.
Co se týče využívání naší webové stránky, za jejíž průběžné vedení chci také dnes Dušanovi Kupeckému upřímně poděkovat, mohu konstatovat, že se stále víc daří obohatit především fotogalerii z našich akcí. Stále ještě však pokulhává aktivnější využívání této možnosti výměny informací a vzájemné komunikace dalšími členy. A tak chci věřit, že se najde v dalším období i více přispivatelů než jeden…
Před samotným závěrem bych ještě rád zmínil jednu záležitost. V letošním roce stál před vedením skupiny /mimo jiné/ svou podstatou ne sice příliš složitý, ale přesto poměrně administrativně a časově náročný úkol – přepracování, zpřehlednění a tedy celkové zaktualizování veškerých dat a údajů týkajících se evidence členské základny, které byly podkladem nejen pro přeregistraci územních skupin dle nového Obč. zákoníku, ale rovněž pro vystavení nových členských průkazů. Chtěl bych proto poděkovat všem těm, kteří pochopili a bezodkladně vyšli vstříc mým požadavkům o doplnění potřebných údajů a na to navazujícímu mimořádnému termínu pro placení letošních členských příspěvků.
ZÁVĚR :
I letošní zprávu – stejně jako tu loňskou - lze ukončit optimističtěji než v letech minulých.
Myslím, že se nám daří to, co jsme si na počátku volebního období nového vedení skupiny předsevzali, a doufám, že tento trend bude pokračovat nejen v roce příštím-vlastně už letošním.
Ještě jednou chci tedy v závěru poděkovat všem členům, kteří se aktivně zapojují do života naší skupiny, ale zejména všem těm, kteří pro nás tyto akce organizují přímo nebo se alespoň na jejich organizaci podílejí,
Myslím, že těžko na závěr vymyslím něco převratně nového, a tak znovu použiji závěr z minulých zpráv, který, myslím si, tradičně vyjadřuje vše potřebné, a to :
Dokud budeme mít chuť se aktivně podílet na takové činnosti, která je v celé své šíři vyjádřená v hesle SERVO per AMIKECO nejen pro sebe, ale i pro druhé, dotud bude naše územní skupina IPA č.110 existovat.
Zpracoval : Jiří Nevyjel – vedoucí územní skupiny IPA č.110 České Budějovice
Poznámky do diskuze :
- zájemci o účast v delegaci na 35. výročí IPA Landshut
- termín VČS – 5. nebo 12. prosince 2016...???
- ZNOVU - vlastní trička( žluté bezp.vesty) s logem a „firmou“ z Č.B....? eventuelně další
drobné předměty, které, jak se ukazuje při setkáních, bývají celkem zvykem na
výměnu...?
- k plánu činnosti – obeznámit s plánem na přijetí Landshutu na SVD a dárek k 35.výročí
- blahopřání ke kulatým a polokulatým výročím členů – od 50 výše…? (viz dosavadní pxe..)